Naprawa opon, opony bieżnikowane, felgi aluminiowe

Kategorie

Archiwum

O stronie

motory garaże blaszane mechanika samochodowa szczecin O tym, że motoryzację czekają duże zmiany wiadomo już od dawna. Głównych powodów jest dwa – po pierwsze dbałość o środowisko naturalne, drugim powodem jest fakt, że pokłady ropy naftowej nie są bez dna, a tak naprawdę zaczyna to dno już pomału widać. Jeśli chodzi o pierwszy powód – dbałość o środowisko naturalne. Wiadomo, że samochody są jednym z wielu źródeł zanieczyszczeń nie tylko powietrza – poprzez spaliny wydobywające się z rur wydechowych samochodów, ale też innych zanieczyszczeń, które powstają na etapie produkcji, późniejszej eksploatacji, a także utylizacji. Nic dziwnego, ze, co raz więcej państw nakłada ograniczenia na producentów samochodów zmuszając ich do bardziej proekologicznej produkcji samochodów. W technologii produkcji przedsiębiorstwa motoryzacyjne muszą używać, co raz częściej materiałów pochodzących z recyclingu. Również, co raz więcej części samochodów musi być poddawana recyclingowi, co ma uchronić naszą planetę przed zaśmiecaniem. Rewolucja dotyka również silniki samochodów. Muszą być, co raz bardziej wydajne, a co za tym idzie ich zapotrzebowanie na paliwo musi być, co raz mniejsze. Jak można zauważyć na rynku samochodowym, w samochodach montuje się, co raz mniejsze silniki spalinowe, jednak osiągające większą moc. Nowoczesne silniki produkują, co raz mniejsze ilości spalin, a skład tych spalin nie szkodzi już tak bardzo naszemu środowisku naturalnemu.

Oznaczenia dodatkowe opony

Oznaczenia dodatkowe opony Opony są dziś produkowane na szeroką skale. Mimo licznym udogodnieniem oraz nowinkom technicznym nie da się wyeliminować z niektórych opon wad. Opony przede wszystkim są nie dobrze wywarzone i nie rzadko nie są idealnym kołem. W takim przypadku na kołach stasowane są dodatkowe informacje dotyczące właściwego montażu opony tak, aby dawała jak najwięcej komfortu podczas samej jazdy i pozwalała spalać jak najmniej paliwa. Firma Bridgestone używa następujących form oznaczeń; możemy spotkać się z czerwona lub żółtą kropką. No dobrze, tylko nie wielu z nas orientuje się, co taki znak ma przekazać. A więc żółta kropka pozostawiona na oponie oznacza miejsce gdzie jest ona najlżejsza. W takim wypadku trzeba właściwie zamontować oponę, czyli ułożyć ja tak, aby najcięższe miejsce felgi było przy żółtym oznaczeniu. Dla auta oznacza to minimalizacje ciężarów do wyważania naszego koła. Kolejnym oznaczeniem jest czerwona kropka ta z kolei odnosi się do miejsca, w którym opona posiada największą wysokość profilu. Pamiętajmy, że producentów opon jest wielu i mogą mieć inne kolory oznaczeń. To, co w firmie Bridgestone oznaczało najlżejsze miejsce opony u innych może być innym kolorem lub inna wadą opony. Każda firma ma inny sposób oznakowani musimy o to pytać, aby nie popełnić błędu przy zakupie. Dodatkowe oznaczenia są ważne, ale zazwyczaj mało, kto je rozumie. Zwykle skupiamy się na rodzaju opony i jej wielkości, inne warianty nas nie interesują.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes